تشخیص شارژر اصلی ۲۵ واتی سامسونگ 2 پین

با حذف شارژر های اصلی از جعبه در گوشی های سامسونگ عملا کاربران با سردرگمی های بزرگی مواجه شدند و عملا خرید شارژر ۲۵ وات سامسونگ به یکی از مشکلات کاربران گوشی های سامسونگ تبدیل شده است. در این مقاله از پرشین بکس به بررسی شارژر 25 وات اصلی سامسونگ پرداخته ایم و قصد داریم راه های تشخیص شارژر اصلی را به شما آموزش دهیم.

  1. یکسان بوده سریال های جعبه و شارژر

یکی از راه های تشخیص شارژر اصلی ۲۵ واتی سامسونگ یکسان بودن سریال های روی جعبه و شارژر می باشد. که البته در نسخه های فیک هم در برخی موارد این سریال ها همخوانی دارند، بهتر است حتما تمامی موارد را بررسی نمایید و سپس ثبت سفارش نمایید.

2. شارژر باید سوپر فست شارژ باشد.

سوپر فست شارژ بودن یکی از ملاک های تشخیص شارژر های اصلی 25 وات می باشد به طوری که شما بعد از اتصال شارژر به گوشی موبایل باید عبارت شارژ فوق سریع یا سوپر فست شارژ را روی تلفن همراه مشاهده نمایید. در غیر اینصورت به احتمالا بالای 90 درصد شارژر شما غیر اصل می باشد.

 

3. نوشته های روی بدنه شارژر

یکی از دیگر موارد مهم در تشخیص شارژر 25 وات اصلی نوشته های روی بدنه شارژر می باشد که در شارژر اصلی این نوشته ها در موقع لمس حس برجستگی دارند و تمامی خطوط کاملا صاف و منظم نوشته شده اند.

 

4. لوگو ها و نماد ها

همیشه در شارژر های فیک یک سری نماد ها برای متوجه کردن ما می باشند. شما به نماد خانه که معنی قابل استفاده درون خانه می باشد دقت نمایید. می بینید که در نسخه اصلی این شکل کاملا شکیل و منظم می باشد اما در شارژر غیر اصل نا متقارن می باشد.

به لوگوی دوم در سمت راست دقت نمایید می بینید که لوگوی شارژر فیک کاملا نا متقارن و بیضی می باشد اما شارژر اورجینال بسیار منظم و دقیق طراحی شده است.

5. تاریخ تولید

نکته دیگری که به صورت تجربی در شارژر های فیک دیده ایم تاریخ تولید آنها بوده است. همانطور که می بینید در شارژر های فیک این تاریخ در سمت راست و خط آخر نوشته شده است اما در متون انگلیسی باید خط ها از سمت چپ شروع شود و عملا این یک ایراد نگارشی است که بعید است شرکت سامسونگ مرتکب شود و یکی از نشانه های غیر اصل بودن شارژر 25 وات سامسونگ همین مورد می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *