متن تولد خودم | کاملترین مجموعه متن تولد با موضوعات مختلف

تولد هر فرد بهترین روز و خاص ترین روز زندگی آن شخص می باشد. قرار دادن یک متن زیبا و ارسال یک متن زیبا می تواند این روز زیبا را برای شخص زیباتر نماید . در این مقاله از پرشین بکس که با عنوان “متن تولد خودم” منتشر شده است. مجموعه ای بزرگ از متن تولد برای کپشن اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم . این متن ها با دقت بسیار بالایی برای قرارگرفتن در زیر پست های شما انتخاب شده اند .

از دسته بندی های این مجموعه بزرگ و بی نظیر می توان به موضوعاتی مانند متن فلسفی در مورد تولد، متن تولد مربوط فصل مختلف مثل متن تولد بهار، متن تولد در تابستان، متن تولد در زمستان و متن تولد در پاییز اشاره کرد . علاوه بر این دلنوشته هایی زیبا برای استفاده در کپشن ها نیز جمع آموری شده اند .

متن تولد خودم با موضوع متن فلسفی در مورد تولد

متن های فلسفی همیشه پرطرفدارترین و بهترین متن ها برای قرار دادن به عنوان کپشن پست ها می باشد . انتخاب یک متن فلسفی در مورد تولد خودم می تواند گزینه خیلی خوبی برای اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی باشد . در ادامه مجموعه ای زیبا و گلچین شده از جملات فلسفی طولانی و کوتاه را برای استفاده شما گرد آورده کرده ایم .

متن شماره یک

هر کاری که می خواهید فردا انجام دهید
امروز این کار را انجام دهید
و هر کاری که امروز می خواهید انجام دهید
اکنون این کار را انجام دهید
زیرا هیچ کس در این دنیای نامشخص نمی داند که در یک لحظه چه اتفاقی خواهد افتاد
زندگی را همزمان با جشن تولد خود جشن بگیرید
تولدم مبارک!

متن شماره دو – متن فلسفی در مورد تولد خودم

اگر می خواهی یک تغییر دائمی ایجاد کنی
از تمرکز روی اندازه مشکلاتت دست بکش و روی اندازه خودت تمرکز کن
خدایا یک تحول واقعی چیزی است که من می خواهم …
تولدم مبارک!

متن شماره سه

امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگر به زندگی ام اضافه کرد
تولدم مبارک

متن شماره چهار – متن فلسفی در مورد تولد خودم

کلمات به تنهایی قادر به بیان این نیستند که چقدر از این که
یک سال دیگر از زندگی ام را با شما دوستانم جشن می گیرم خوشحالم
تولدم مبارک

متن شماره پنج

تاریخ های خاصی در زندگی همه ما وجود دارند
که هرچقدر هم کارهای دنیا مشغول مان کرده باشد
محال است فراموش شان کنیم؛
درست مثل امروز، تولدم مبارک

متن شماره شش

مأموریت من در زندگی صرفا تلاشی برای زنده ماندن نیست، بلکه هدفم کامیابی و موفقیت است و این کامیابی و موفقیت به دست نمی آید مگر با شوق و شفقت، کمی شوخ طبعی و داشتن سبْک و سیاق خود در زندگی. / مایا آنجلو

تولدم مبارک!

متن شماره هفت – متن فلسفی در مورد تولد خودم

فرقی نمی کند 20ساله هستید یا 80ساله؛ هرکس آموختن را متوقف کند پیر خواهد شد. هرکس پیوسته بیاموزد، جوان خواهد ماند. مهم ترین چیز در زندگی، جوان نگه داشتن ذهن است. / هنری فورد

تولدم مبارک

متن شماره هشت با موضوع فلسفی

کیفیت زندگیِ هر فرد، فارغ از زمینه ای که در آن تلاش می کند، رابطه ی مستقیمی با میزان تعهد او به برتری دارد. / وینس لامباردی

تولدم مبارک

متن شماره نه

زندگی همین امروز است. امروز تنها چیزی است که به وجودش اطمینان دارید؛ پس به چیزی علاقه مند شوید. سرگرمی و فراغتی برای خود دست وپا کنید. بگذارید نسیم شور و اشتیاق به سمت شما بوزد. طعم امروز را مزمزه کنید. / دیل کارنگی

 

متن فلسفی در مورد تولد خودم طولانی (شماره ده)

تولدم مبارک جمله راحتی است

اما تبریک تولد به خودم سخت‌ترین کارها است،

چون نه می‌شود او را سورپرایز کنم

و نه می‌شود موقع

اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه‌اش را ببوسم.

اما این‌ها دلیل نمی‌شود که تولد خودم را تبریک نگویم،

با خودم خلوت نکنم.

 

متن فلسفی شماره یازده

یک دوست یک هدیه گران‌قیمت به من بدهد؟

دور و بر اتاقم پر از هدیه‌های مزخرفی است

که دوستان و آشنایان به من داده‌اند.

هدیه‌های بی‌مصرفی که بیشتر

برای ارضای نیاز خودشان به محبت کردن به من داده‌اند

و ذره‌ای نفهمیده‌اند سلیقه من چیست و چه دوست دارم.

متن فلسفی در مورد تولد خودم طولانی

تولدم مبارک  باز یک سال گذشت و دوباره به نقطه ی آغاز رسیدم

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده هوای روزهای کودکیم

دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپرم

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن

۳۶۵ روز گذشت روز هایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم

روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخگردون افتادم فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..

دلنوشته یک سال گذشت

دلنوشته یک سال گذشت نیز یکی از دسته بندی های جذاب از متن تولدم مبارک می باشد که بعد از متن فلسفی در مورد تولد خودم طولانی در بین مطالب پر طرفدار قرار دارد. در ادامه موارد زیادی از متن ها با موضوع : دلنوشته یک سال گذشت را برای استفاده شما عزیزان گدآوری کرده ایم.

دلنوشته یک سال گذشت ( متن شماره یک از بخش متن تولد خودم )

خودم، سلام.

خودم، تولدت مبارک.

الان یک دغدغه اساسی وجود مرا فرا گرفته است. اینکه هدیه تولد برای خودم چی بخرم. یک هدیه‌ای که واقعاً خودم را سورپرایز کند، به دلش بنشیند و مرا هزار تا بوس کند. تولدم مبارک جمله راحتی است اما تبریک تولد به خودم سخت‌ترین کارها است، چون نه می‌شود او را سورپرایز کنم و نه می‌شود موقع اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه‌اش را ببوسم.

اما این‌ها دلیل نمی‌شود که تولد خودم را تبریک نگویم، با خودم خلوت نکنم. یک آهنگ شاد تولدت مبارک برای خودم پخش می‌کنم و ریزه ریزه دور اتاق می‌چرخم! اما آن سورپرایز تولد چیز دیگری است. روز تولد یعنی یک سال دیگر  گذشت. من یک سال بزرگتر شدم. یـک سالی که نمی‌دانم در آن واقعاً توانستم «بزرگ» شوم یا نه؟

توانستم همانی باشم که دوست دارم باشم یا نه؟ شاید آنطور که می خواستم باشم نبودم ولی به چشم بر هم زدنی یک سال بزرگتر شدم.

شاید اگر یک دفعه صبح روز تولدم بیدار شوم و ببینم که قدرت این را پیدا کرده‌ام که برای همیشه روی پای خودم بایستم و بتوانم در روز تولدم یک‌سال بزرگ‌تر شدن و عاقل‌تر شدن را در وجودم احساس کنم، آن روز واقعاً سورپرایز شوم.

متن دوم از سری متن های طولانی تولدم مبارک

امروز تولدم است. در اتاقم تنها نشسته‌ام، اشک‌هایم از گونه‌هایم سرازیر شده و با خودم فکر می‌کنم. فکر می‌کنم: چرا روزهای تولدم بیشتر از هر روز دیگری گریه می‌کنم؟ این روزهای تولد چه دارد مگر؟ بعد می‌نشینم و همه راه‌هایی را که می‌شود وجود داشته باشد تا امروز غمگین نباشم می‌نویسم.

یک دوست یک هدیه گران‌قیمت به من بدهد؟ دور و بر اتاقم پر از هدیه‌های مزخرفی است که دوستان و آشنایان به من داده‌اند. هدیه‌های بی‌مصرفی که بیشتر برای ارضای نیاز خودشان به محبت کردن به من داده‌اند و ذره‌ای نفهمیده‌اند سلیقه من چیست و چه دوست دارم.

مادر و پدرم مرا در آغوش بگیرند و بگویند با به دنیا آمدن تو چراغ خانه ما روشن شد؟ این هم خوشحالم نمی‌کند. پدر و مادری که تصمیم گرفتند برای روشن شدن چراغ زندگی‌شان موجود مفلوک بدبختی مثل من را به دنیا بیاورند و راستی این عمل چقدر خودخواهانه می‌تواند باشد.

امروز یک نفر در خانه را بزند و بگوید من شانس هستم؟ بیا که بیدار شدم و می‌خواهم تو را به همه آرزوهای محال خودت برسانم؟ چه فکر پوچ و بیهوده‌ای… چه تخیل خامی. آخر بعد از این سال‌های سیاه کدام شانس در روز تولدم ممکن است بیاید؟

نه! هیچ‌کدام از این‌ها مرا خوشحال نمی‌کند. غم را روز تولد خلق می‌کند وقتی در اعماق وجودت هیچ مبارکی احساس نمی‌کنی و من سال‌هاست در روز تولدم غمگینم.

متن سوم با موضوع یک سال دیگه هم گذشت از بخش متن تولد خودم

تولدم شد و یک ‌سال دیگه هم گذشت…

اولش همه شبیه هم هستیم،کوچولو و کچل!

حتی صداهامون هم شبیه به هم‌دیگه‌ست.

با اولین گریه بازی شروع می‌شه هی بزرگ می‌شیم

بزرگ و بزرگ‌تر اون‌قدر بزرگ که یادمون می‌ره یه روز کوچولو بودیم!

دیگه هیچ چیزی‌مون شبیه به هم نیست، حتی صداهامون.

گاهی با هم می‌خندیم، گاهی به هم!

گاهی دوست می‌داریم و گاهی متنفر می‌شیم.

یک سال دیگه گذشت

یک سال دیگه گذشت و باید صفحهٔ سفید دیگه‌ای که پیش روم گذاشتن‌و پر کنم.

چهارمین متن از متن های “دلنوشته تولدم مبارک” از بخش متن تولد خودم

۳۶۵ روز از من باز هم گذشت. روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم، و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم.. روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و … روزهایی که دویدم تا برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن.. روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم.. روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم!!

تولدم مبارک…

متن فلسفی در مورد تولد خودم

1. تولد، آغازی بر یک سفر

تولد، آغازی بر یک سفر است. سفری که تا پایان عمر ادامه دارد. در این سفر، انسان با چالش‌ها و فرصت‌های مختلفی مواجه می‌شود. او باید راه خود را پیدا کند و معنای زندگی را برای خود کشف کند.

2. تولد، فرصتی برای رشد

تولد، فرصتی برای رشد و تعالی است. انسان در طول زندگی خود، باید به رشد و تکامل خود بپردازد. او باید دانش و مهارت‌های خود را افزایش دهد و به یک انسان کامل‌تر تبدیل شود.

3. تولد، مسئولیتی سنگین

تولد، مسئولیتی سنگین است. انسان با تولد خود، وارد یک دنیای جدید می‌شود. او باید از خود و دیگران مراقبت کند و برای بهتر شدن دنیا تلاش کند.

4. تولد، معجزه‌ای از جانب خداوند

تولد، معجزه‌ای از جانب خداوند است. خداوند، انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرده است. تولد، فرصتی برای انسان است تا بتواند استعدادها و توانایی‌های خود را شکوفا کند و به کمال برسد.

5. تولد، نعمتی بزرگ

تولد، نعمتی بزرگ است. انسان باید قدر این نعمت را بداند و از آن استفاده کند. او باید زندگی خود را به گونه‌ای بگذراند که از آن لذت ببرد و به دیگران نیز کمک کند.

6. تولد، آغازی بر انتخاب‌ها

تولد، آغازی بر انتخاب‌ها است. انسان پس از تولد، باید مسیر زندگی خود را انتخاب کند. او باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد چگونه زندگی کند و به چه چیزی برسد.

7. تولد، فرصتی برای عشق

تولد، فرصتی برای عشق است. انسان باید عشق را در زندگی خود تجربه کند. او باید عشق را به دیگران هدیه دهد و از عشق دیگران بهره‌مند شود.

8. تولد، آغازی بر مسئولیت‌ها

تولد، آغازی بر مسئولیت‌ها است. انسان پس از تولد، باید مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده بگیرد. او باید از خود و دیگران مراقبت کند و به جامعه نیز خدمت کند.

9. تولد، فرصتی برای یادگیری

تولد، فرصتی برای یادگیری است. انسان در طول زندگی خود، باید چیزهای زیادی را یاد بگیرد. او باید دانش و مهارت‌های خود را افزایش دهد تا بتواند در زندگی موفق شود.

10. تولد، رویدادی تکرارنشدنی

تولد، رویدادی تکرارنشدنی است. انسان فقط یک بار متولد می‌شود. او باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کند و زندگی خود را به گونه‌ای بگذراند که از آن لذت ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *