دسته : پزشکی و سلامتتاریخ: 2017/10/07

ورزش هایی موثر برای سوزاندن چربی ران پا

چربی ران پا

مشکل بسیاری از خانم ها ران های چاق می باشد که شاید با هر نوع فعالیتی این چزبی در این ناحیه همچنان پا بر جا باشد.اما در ادامه ورزش هایی برای از بین بردن چربی ران پا را برای شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید از آن استفاده ببرید.

می‌توان با انجام حرکات ورزشی خاصی چربی‌های ران پا را سوزاند.

 

بهترین حرکاتی که می‌توان حتی در خانه نیز انجام داد عبارتند از: 

اسکات، لانژ از پهلو،  اسکات و ضربه زدن با پا، بالا بردن پا از بغل، حرکت دورانی پا. این حرکات عضلات ران پا را سفت‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند که چربی‌ها نیز از بین بروند. البته این حرکات را باید با ورزش‌های هوازی تلفیق کرد تا چربی سوزی صورت گیرد.

داشتن تغذیه سالم نیز برای سوزاندن چربی‌های پا بسیار تاثیرگذار است. نکات زیر می‌تواند از جمع شدن چربی در ران پا جلوگیری کند:

 

1. میزان کالری دریافتی را محدود کنید: 

از خوردن شیرینی و غذاهای چرب بپرهیزید. میوه و سبزیجات مصرف کنید. پروتئین به اندازه کافی در برنامه غذایی داشته باشید.

 

2. بین وعده‌های غذایی فاصله زیادی نگذارید: 

این باعث می‌شود که بیش از حد غذا بخورید.

 

3. قبل از غذا آب بخورید: 

از خوردن نوشابه، الکل، میلک شیک و نوشیدنی‌های پرکالری دیگر خودداری کنید.

 

4. تا جایی که می توانید پیاده روی کنید: 

از پله به جای آسانسور استفاده کنید.